joi, 30 aprilie 2015

Aici, unde și pământul vorbește cu tine

Scriu din România de două zile și urechile îmi pocnesc de vorbele neîntrerupte ale pământului, Pământ vorbitor, de jur împrejurul meu. Aici și pământul se ridică într-un cot, așa, alene și începe a sta la taifas cu tine, când nu te aștepți.
 Aici pământul este viu, are voce, se mișcă în freamătul copacilor deja verzi, vorbește în foșnetul frunzelor, în ciripitul păsărilor, în lătratul câinilor, te ia la rost, te ia la întrebări, parcă te știe de când lumea iar tu devii mic-mic de tot.


Stau și mă întreb dacă nu cumva pământul ăsta zbuciumat, demanding, e cel care dă freamătul uman atât de puternic, de viu în aste locuri.
 Oamenii vorbesc despre pământ, Oamenii răspund pământului, cu toată forța lor.
 Păsările, între cer și apă, țin un ochi spre pământ, Poveștile ies din pământ, pur și simplu!

 Sunt copleșită de impresii, oamenii din jurul meu au băut apa poveștilor și au fost scuturați la rever de degetele pământului, ca nicăieri în lume.

 Vuiește pământul, încheiat la nasturi, se mișcă, se înfoaie, nu-i convine, revendică iar oamenii sunt aidoma, sunt din pământ.

 Nu-mi amintesc să mă fi trezit vreodată pământul din somn. Mi s-a întâmplat acum.
  La rândul meu sunt din pământ, de două zile și încerc să mă amestec într-o mulțime de semeni și să încerc să înțeleg ce efect are paralela 45 aici, în România.





3 comentarii:

Anonim spunea...

wonderful put up, very informative. I wonder why the opposite experts of this sector do
not realize this. You must continue your writing.

I am confident, you've a great readers' base already!


Visit my site: Cellogica

Anonim spunea...

Please let me know if you're looking for a article writer for your blog.

You have some really great articles and I think I would be a good asset.
If you ever want to take some of the load off, I'd really like to write some material for your
blog in exchange for a link back to mine. Please shoot me an email if interested.
Cheers!

Feel free to visit my homepage Revita RX Reviews

Magdalena Manea spunea...

You better stopping posting on this blog. Reason being is that this is an ethnic entity, has nothing to do with your business and I do not encourage promoting unverified businesses here. I will mark you as spam, next time you post on any of its articles. Got it? In regards to writing, you are more than welcome, as long as your themes and subjects fit the content of this blog.Thanks.