luni, 21 septembrie 2015

Ultimul stinge lumina

Am intrat pe blog, c-am văzut lumina aprinsă :)
Aici rămân eu, din urmă, să fac niște curățenie.
Când te muți de la o casă la alta lași în urmă întotdeauna mătura și fărașul, așa se face, așa stiu de la mama.

Eu mai trebuie să vin că mai am de luat data de pe blog, s-o urc pe website.

Da, și din nostalgie cred, tot mai tre să verific dacă n-am lăsat cumva lumina aprinsă...

(M-am mutat aici, pentru cine nu știe: www.foaiededrumlung.com. Dar eu știu că voi știți deja, așa că faceți update la gps-uri)
Hai de-aici, că mi se pune nodul în gât, hai să plecăm...
Magda

Un comentariu:

Unknown spunea...

Recurs la Eminescu:

De te-ating, sa feri în laturi,
De hulesc, sa taci din gura;
Ce mai vrei cu-a tale sfaturi,
Daca stii a lor masura;
Zica toti ce vor sa zica,
Treaca-n lume cine-o trece;
Ca sa nu-ndragesti nimica,
Tu ramâi la toate rece.