sâmbătă, 27 decembrie 2014

Acum, Aici- Julio






Party, aseară, la mine acasă. 
Plin de surprize! 
O întâlnire virtuală în premieră, Secret Santa, aniversarea căsătoriei unor prieteni și muzică, inifinit de multă muzică. Opt ore de dans (și Doamne cât am mai dansat), joacă, râsete și Julio (Uruguay), soțul uneia dintre prietenele mele românce care ne-a cântat live. Vedeți și voi cam cum cântă Julio,  eu talent îl numesc. 
Ce spun eu? Așa petrecere mai rar.

Mă resimt, mă dor toate alea, mă ustură ochii de oboseală și zâmbesc: un Crăciun de petreceri în șir, încheiat cu artificii. Și care anunță deja un Revelion ca la carte!    

2 comentarii:

Gabriela Cimpoca spunea...

Omul mai trebuie sa si petreaca! E bine ca ai gasca ta de prieteni, va stiti si calitatile si defectele, cred, si atunci intalnirile sunt si mai frumoase. Sa ai un Revelion asa cum ti-l doresti! Spor la pregatiri.
PS Imi plac scrierile scurte si alerte. Aici m-ai nimerit. Deformatie profesionala, as spune, nu-i asa?

Magdalena Manea spunea...

Gabi, așa este. Aici creștem împreună, numărăm toamna bobocii și primăvara răsadurile de prin ghivece și, da, suntem ca și familie. E cea mai sănătoasă formă de supravietuire socială în diaspora. Iar noi, aici, în grupul nostru, cu bune și cu rele, suntem pe cale de a desăvârși formula. La Mulți Ani ție, lui Dan și copiilor :)